Project 30: de dos en don’ts van paleo

Om goed voorbereid aan #project30 te beginnen kreeg ik van Elke een samenvatting van welke voedingsmiddelen mogen in een paleo dieet en welke niet.

wpid-IMG_152356318863378.jpeg
Paleo dieet gids

En op het eerste zicht ziet het er allemaal doenbaar uit denk ik. Hetgeen ik het meeste ga missen is ongetwijfeld de pasta en de rijst. Die eet ik nu bijna dagelijks, samen met havermout wat mijn standaard ontbijt is. Ook de protëineshakes zal ik moeten laten, denk ik, omwille van de suikers en de koolhydraten die er in zitten.

Wat berteft het afkicken van suiker ben ik ook benieuwd. Op zich denk ik niet dat ik zoveel suikers eet (op die eiwitshakes na dan) maar helemaal geen suikers is natuurlijk nog iets anders.

Ik kijk er in elk geval nog steeds naar uit om er aan te beginnen.

Afbeeldingsbron

Comments

comments

9 thoughts on “Project 30: de dos en don’ts van paleo

  1. Ahhhh maar pasta en brood werken ook zeer suikerverslavend hé 🙂 Misschien ben jij niet zo’n zoetekauw, maar ‘t zou best kunnen dat dit nog steeds een invloed heeft!
    (misschien ook niet, en dat zou het voor jou dan weer wat makkelijker maken)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *