Blast For Mass Endgame: Dag 22

Week 4 is opnieuw een foundations week, enkel basisoefeningen volgens het piramide systeem. Telkens minder herhalingen met meer gewicht.

Voor de rug lag de focus deze training op roei bewegingen

  • Barbell Deadlifts
  • T-Bar Rows
  • Single-Arm Dumbbell Rows
  • Reverse Grip Seated Cable Rows
  • Barbell Rows

Omdat ik vorige week vond dat ik te licht had gedeadlift koos ik er deze week voor om mijn eerste twee sets 10 kg lichter te nemen dan vorige week en eindigde ik met 6 herhalingen met 130 kg. Op zich nog geen monsterlijk zware gewichten maar ik voel dat ik progressie maak, en dat is uiteindelijk wat telt.

Ook bij de T-bar Rows kon ik vrij zwaar gaan en ik had het gevoel dat 75 kg nog iets te licht was, dus daar gaan we volgende keer nog zwaarder in gaan.

Verder was het geen noemenswaardige training, maar wel eentje die weeral voldoening gaf. Als finisher na de training deed ik 5 sets van 20 kettlebell swings en 10 seconden plank, continue, dus zonder rust.

Doorheen de dag deed ik nog 4 sets van 10 chin-ups voor mijn Chin-Ups challenge.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *