Blast For Mass Endgame: dag 2

Vanmorgen stond ik op, zonder noemenswaardige spierpijn, maar naarmate de dag vandaag vorderde voelde ik mijn spieren stijver worden, vooral mijn benen en de achterkant van mijn rug voelden na de middag pijnlijk aan. Gelukkig had ik hier tijdens de ochtend workout geen last van en deed ik de deze workout.

18 x 30 x 10
Box Jumps 6 7 8
Elevated Pushups 25 29 30
Burpees 9 9 9
Air Squats 18 19 19
High Knees 89 90 93
Situps 21 22 21

Na het werk werd er vandaag gelopen. 10 km aan een rustig tempo. Ideaal voor de conditieopbouw en de vetverbranding. De lichte heuveltjes gingen wat moeizaam door de stijve beenspieren maar al bij al liep het wel vlot.

De schoudertraining in de fitness ging iets minder vlot. Vandaag werd duidelijk dat dit trainingsschema niet voor watjes is. De oefeningen van vandaag waren:

  • Dumbbell Arnold Press
  • Smith Machine Military Press
  • Leaning Dumbbell Lateral Raises
  • Barbell Upright Rows
  • Plate Front Raises
  • Dumbbell Shrugs

Ook vandaag lag het volume zeer hoog en na de eerste oefening stonden mijn schouders al serieus in brand. En het werd er niet beter op. Geen super zware gewichten kunnen nemen dus, door het hoge volume, maar de pomp was er zeker. Dit ga ik morgen in elk geval voelen. Maar het is wel duidelijk, die trainingsschema gaat hoogstwaarschijnlijk de verwachtingen inlossen. Maar het gaat werken worden, zoveel is duidelijk.

Comments

comments

1 thought on “Blast For Mass Endgame: dag 2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *